אשר: יש תחושה לא טובה בעקבות אי השוויון עם 'אגודה'

    "דגל התורה הוכיחה עד היום את כוחה במעשים, ולא רק במספרים. הובלנו עד היום את המלחמות בחזית ואת המאבק על שמירה של הרבה מאוד דברים, שחלקם קשורים לכל עם ישראל, אנחנו לא רק דואגים לבוחרינו"
    דוד לזר No Comments on אשר: יש תחושה לא טובה בעקבות אי השוויון עם 'אגודה'

    לקראת ועידת 'דגל התורה' • הערב שוחח מזכ"ל 'דגל התורה' יעקב אשר עם אבי מימרן ואישר כי בועידה יוצגו נתונים שיעררו את החלוקה העכשווית בין מפלגתו ל'אגודת ישראל' • "התחושה היא לא טובה וזה יעלה בדיונים"

    ח"כ יעקב אשר צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90
    "דגל התורה הוכיחה עד היום את כוחה במעשים, ולא רק במספרים. הובלנו עד היום את המלחמות בחזית ואת המאבק על שמירה של הרבה מאוד דברים, שחלקם קשורים לכל עם ישראל, אנחנו לא רק דואגים לבוחרינו"
    23:36
    13.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: מי יהיה הממשיך? נחשפת צוואתו של האדמו"ר מביאלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נציגי ופעילי 'דגל התורה' נרגשים לקראת הועידה השלישית, שתיפתח מחר במלון 'ציפורי' שבקיבוץ 'חפץ חיים'.

    הערב (שני) שוחח מזכ"ל 'דגל התורה' יעקב אשר עם אבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' ב'קול חי' וסיפר כי "מדובר בוועידה שהיא מעבר לגיבוש ומוטיבציה, כל אחד שנמצא בתחום של עסקנות מבין שהגיבוש הוא לא חברתי אלא רעיוני, וכמובן גם צריך לקבל כוח אחד מהשני".

    אשר התייחס לפרסומים בדבר חשיפת סקר בוועידה שבו יוצגו נתונים בכל הקשור לחוסר השוויון בחלוקה בין 'דגל התורה' ל'אגודת ישראל' בכנסת. לדבריו, "לא צריך בשביל זה ועידה, בראיון מקרי לא רק עם העסקנים אלא גם עם האזרח הקטן ברחוב ניתן לראות שאין שוויון".

    לדבריו של אשר "אנחנו לא נבוא ונעשה מפקד בוועידה, אבל נציג בהחלט נתונים של הנציגים שלנו ובמה הם עוסקים, וגם על אלו מוסדות אנחנו אמונים, כמה ילדים יש שם ועוד. לגבי השוויון – התחושה היא תחושה לא טובה והיא יכולה לקבל ביטוי בוועידה, הדבר הזה יעלה בדיונים וזה גם עולה כבר כיום".

    "אם אתה חושב שנקיים בוועידה ישיבות שבדרך כלל מתקיימות בישיבות מצומצמות – אז ודאי שלא. אבל בהחלט יעלו נושאים חשובים וזה כולל הכל, את הבעיות שיש לציבור החרדי, נושאי חינוך וגם נושאים פנימיים שלנו".

    אשר הוסיף כי "דגל התורה הוכיחה עד היום את כוחה במעשים, ולא רק במספרים. הובלנו עד היום את המלחמות בחזית ואת המאבק על שמירה של הרבה מאוד דברים, שחלקם קשורים לכל עם ישראל, אנחנו לא רק דואגים לבוחרינו", אמר ל'קול חי'.

    על השמועות בדבר הניסיונות של גורמים שונים לחבל בהצלחת הועידה אמר אשר, "לאיזה אנשים יש כזה אינטרס? אנחנו מרגישים פרגון גם מ'אגודת ישראל' וגם מש"ס, אנחנו מפלגה עצמאית ונשאר עצמאית, אין לאף אחד דבר נגדנו, אין לזה בסיס".

    בהמשך אמר ר"מ רכסים יצחק רייך למימרן כי "הוכנה מצגת מקצועית ומעמיקה שתשקף את מספר המצביעים התומכים בדגל התורה", לדבריו, יש משהו מאוד מרגש. כל כינוס שבא הוא עוד נדבך בשרשרת של התנועה המפוארת הזו של 'ועשית ככל אשר יורוך'. זה מרגש אין בזה ספק, זה לא דבר מובן מאליו".



    0 תגובות